Saturday, December 18, 2010

Berat Sebelah....

korg pernah x alami apa2 yg korg rase ada org yg berat sebelah kat korg???

fiza byk kali je kena mcm tu...

hurm..
entahla.. rezki dia la yek... mcm tu ke nak trime?

ntah la.. x rasa blh trima mcm tu...

rasa sgt x adil.. padahal.. wat bende sume sama je... tp nape dia dpt better than u.??? bukan x bersyukur... tp.. musykil la kan.... xleh la nak accept je sume...

x puas hati!!!!!

x puas hati!!!

x puas hati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

x pe...

Tuhan tu MAHA ADIL kan???

xpe... Alhamdulillah....

2 comments:

abiummi_khalish said...

sbr2...biasalh manusia mcm ragam kn? akk dh pnh melaluinye...jadi bykkn sbr dan lbih berusaha...insya allah ade rezeki yang lebih baik..:-)

fiza said...

ye kak... paham sgt..
kdg2 usaha mcm mana pun.. klu dah org tu berat sblah.. xde nampaknyer....