Monday, April 6, 2015

bertukar kerjaya..

Assalamualaikum . .

Bila buat keputusan resign!!.. adakah semudah itu?.. lg2 bila dah berkeluarga.. ada anak.. ada komitmen.. byk mende kena pk. Lg2 bila berjauhan dgn pasangan.

Bukan mudah.. org luar tgk mungkin blh semudah itu berbicara.. tp kita yg hadapi ni.. cmne plak..

Andai dpt aku putarkan masa.. aku ku undur surat resign tu.. sbb x semudah yg aku pk Ia akan berlaku.. sedih sgt..

Bila kita dah ready utk berhijrah.. nak dekatkan dan menjaga hubungan kekeluargaan itu. Tp sukar utk ia berlaku spt yg dirancang. 

Merata2 cari keje.. lg2 bila ko ada anak kecik.. aku pk klu ada experience.. tu dah mudahkan ko utk dpt keje lain.. tp aku salah woi!!. 

bila bende dah jd gini.. baru aku nampak..
tp mende dah berlaku... 
hadapi dengan senyuman ajelah..

Nak wat cmne..
mesti ada hikmah sebalik apa yg berlaku ni.. 
think +ve plsssss.. 



No comments: