Wednesday, June 16, 2010

Aku Marah!!!

salam sume..

marah rasa tau..
ari tu nampak ada budak kecik..
dia............
sepak kucing...
owh aku sangat pantang tgk org wat mcm tu...
even budak pun.. ada aku kesah...

selamber aku sound budak tu,.
"woi.. sakitla sepak dia.. aku sepak ko nak?"

my hubby to be cam x suke je aku wat mcm tu... maybe xnak gaduh ngan mak budak tu kot..

abeh tu.. dah wat mcm tu... mak dia x reti ajar ke?
x blh ke mak2 sume ajar anak.. jgn nak sepak kucing ke apa ke.. cube ajar sayangi haiwan...
tu pasal bebudak skang sume cam apa je...

argghhhh!!! aku benci tgk org wat mcm tu kat haiwan.........

1 comment:

Boyachilles said...

TU LA...SO, BILA DAH ADA ANAK NANTI AJARLA DORANG MENYAYANGI HAIWAN YER...MCM ALONG & ANGAH...