Thursday, October 7, 2010

Mengaji..

Salam semua..

mengaji..
time kecik2 dulu slalu ngaji.. tp bila bab nak suh g ngaji tu.. malas ckit la.. hahahaha
budak2 biasalah..

skang duk kat area umah baru.. (hostel) depan ni ada surau.. dekat ngan prumahan.. klu ikutkan.. ok je la sbenarnyer...

aku ni bukan x suka dengar org ngaji.. ok je.. tp klu pasang kuat2... utk apa? cuba la paham sensitiviti kaum lain jugak yang duk sini... zuhur ngan asar.. Ya Allah... kuat sgt.. klu dengar ni blh pekak la jugak.. sampai nak ckp ngan budak umah pun kena cakap kuat2...
apa la...

cuba faham klu ada baby nak tido ke apa ke...
mesti terkezut dengar...

memang la org kata klu dengar ngaji tu elok.. tp klu sampai berdengung kepala dengar... hurm..
pk sendri la...

3 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

baik pergi cakap dengan mereka.
daripada kita sendirie pon rasa tak selesa,
buat apa pon tentu tak kena.

m4rilyn said...

orang2 cam nie la buat bangsa bukan islam rasa tak selesa dan salah anggap.

fiza said...

tu la... btl2...
tp klu org tua yang bgtau sesame mereka.. lg berkesan kot.. klu sendri nak ckp... mau kena ceramah time tu gak....
hahaha